Home Noutati Lecțiile de educație financiară au primit nota 10 la Romanian PR Award

Lecțiile de educație financiară au primit nota 10 la Romanian PR Award


Educația financiară este de aur. Programul Bugetul Familiei, coordonat de  Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România și susținut de Provident, a câştigat Golden Award for Excellence la categoria Comunicare financiară din cadrul celei de-a X-a ediție a galei Romanian PR Award – cea mai importantă competiție națională dedicată industriei de relații publice.

Programul, care a demonstrat tuturor că termenii bancari pot fi explicaţi într-un limbaj simplu, a fost apreciat de juriul format din reprezentanți ai celor mai prestigioase agenții la nivel național și european, precum  Edelman, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling  sau Ogilvy.

Principalele aspecte care au convins juriul au fost cele legate de importanța educației financiare și crearea unei platforme care să le ofere românilor informaţii şi instrumente financiare care să îi ajute să-şi optimizeze bugetul propriu şi cel familial şi să înţeleagă termenii financiari-bancari pe care îi întâlnesc atunci când analizează diferite produse sau oferte financiare. Campania Bugetul Familiei a avut un impact cu atât mai important cu cât a fost inițiată într-o perioadă de instabilitate economică și nesiguranță financiară.

Credem că un client educat este un client responsabil, în măsură să ia decizii corecte, în cunoştinţă de cauză. De la această premisă a luat naștere Bugetul Familiei – o platformă prin care am încercat să-i împrietenim pe consumatori cu termenii financiari greoi, astfel încât să poată înţelege produsele şi serviciile financiare şi să le aleagă pe cele care se potrivesc cel mai bine propriilor nevoi şi posibilităţi. În plus, platforma conține informații și resurse utile pentru toți cei care doresc să își controleze mai bine banii, inclusiv acces gratuit și rapid la sfaturi personalizate de gestionare a finanțelor personale oferite de experți financiari.

Campania națională a fost dezvoltată împreună cu doi parteneri extrem de importanți respectiv APC (Asociaţia Pentru Protecția Consumatorului) și ANPC (Autoritatea Națională Pentru Protecția Consumatorului), cărora li s-au alăturat Comisia pentru Supravegherea Sistemului de Pensii Private, Centrul European al Consumatorilor România, dar și Ministerul Educatiei, Cercetării, Tineretului și Sportului. Toate actiunile programului national au beneficiat de expertiza si suportul acestor parteneri puternici. 

Pentru mai multe informaţii, accesează rubrica Întreabă expertul.


Site realizat cu mândrie de graficaro.net - servicii de creare site